dinsdag 24 november 2015

Mis geprikt

Oei....hahaha ben ik even suffig geweest.
Ik had eerder gezegd dat ik wat meer in mijn been zou prikken, nou dat heb ik geweten haha. 

Ik had het die ochtend koud en had dus niet zoveel zin om mijn broek ver naar beneden te doen waarvoor er dus maar een kort stukje been te zien was. Spuit erin,even paar tellen erin laten zitten en er weer uit. Toen kwam er toch een lading bloed mee! Het liep helemaal over mijn been! Dus hand erop en hinkelend naar de tissues. Gelukkig stopte het vrij snel met bloeden. Ik was weer terug in het licht gaan staan met inmiddels mijn broek dus verder naar benenden en wat zag ik, ik had vol in een dikke ader geprikt hahahah! De ader was gelijk helemaal blauw opgezwollen. Binnen een uur had ik een goede blauw plek te pakken. Nou dat gebeurt me dus geen 2e keer meer.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten